sobota, 28 listopada 2015

GEOMETRYCZNY ORGANIZER NA BIURKO/ dekoracje pokoju DIY


geometryczny organizer na biurko

Ostatnio bardzo modne stały się geometryczne formy. I muszę przyznać, że mi także udzielił się ten trójkątno-kwadratowy nastrój;). Więc gdy szukając w internecie organizera na biurko, napotkałam taką oto miseczkę stworzoną całą z trójkątów (geometrycznie!) od razu wiedziałam, że to coś dla mnie. Pomysł nie jest mój, od razu przyznaję, ale mimo wszystko postanowiłam Wam pokazać jak zrobić takie pudełeczko.

DO WYKONANIA GEOMETRYCZNEGO ORGANIZERA NA BIURKO POTRZEBNE NAM BĘDĄ:

- kartka papieru (najlepiej sztywna)
- ołówek
- cyrkiel, linijkę i nożyczki
- klej
- ewentualnie farby do dekoracji

geometryczny organizer na biurko - szablon

geometryczny organizer na biurko - szablon

Na początku za pomocą cyrkla i linijki (musi być równo!) rysujemy taki kształt jak widzicie na zdjęciu wyżej. W zależności od tego jakiej długości będzie bok trójkąta, Wasze pudełeczko będzie mogło pomieścić spinacze, gumki do włosów lub coś większego.
Następnie zaznaczamy trójkąty, które będą służyły jako zakładki do sklejania modelu (u mnie te trójkąty są zakreskowane).

geometryczny organizer na biurko - szablon

Wycinamy szablon i nacinamy po jednym boku zakreskowanych trójkątów (oprócz tego na samej górze). Starałam się to zaznaczyć grubszą linią, ale na zdjęciu chyba za bardzo tego nie widać;)).

geometryczny organizer na biurko

geometryczny organizer na biurko

geometryczny organizer na biurko

Teraz zaginamy wszystkie linie, smarujemy zakreskowane trójkąty klejem i sklejamy model organizera na biurko.

geometryczny organizer na biurko

geometryczny organizer na biurko

Jeżeli chcecie, możecie teraz udekorować ten geometryczny organizer farbami lub poprzyklejać trójkąty powycinane ze zdjęć lub gazety. Jeżeli lubisz geometryczne dekoracje, na pewno spodoba Ci się ten post.
I gotowe! Mam nadzieję, że spodobał Wam się pomysł, który znalazłam i do zobaczenia;)
Natalia


3 komentarze:

  1. Fajnie ci to wyszło :)
    Mam nadzieje że zrobisz jakieś diy na święta, bo ostatnio szukam inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😘 Na pewno postaram się coś wymyślić🎅🏻

      Usuń
  2. Fajnie ci to wyszło :)
    Mam nadzieje że zrobisz jakieś diy na święta, bo ostatnio szukam inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post? Powiedz mi o tym i napisz komentarz;)