piątek, 26 lutego 2016

LIEBSTER BLOG AWARD


Dzisiaj, gdy weszłam na bloggera spotkała mnie niezwykle miła niespodzianka;) Księżycowa piękność nominowała mnie do Liebster Blog Awards i zgodnie z zasadami odpowiem teraz na 11 pytań, które mi zadała. Na początku chciałam Ci bardzo podziękować za tą nominację i miłe słowa;)
A teraz do dzieła!

1. Wyobrażasz sobie nagle przestać blogować? Byłabyś w stanie to zrobić?

Cóż... mam wielką ochotę napisać, że oczywiście nie wyobrażam sobie życia bez blogowania itd. itd., ale to nie byłoby do końca prawdą. A tutaj w tym małym zakątku w sieci, który stworzyłam, chciałabym być szczera. Więc odpowiedź brzmi tak. Mogłabym przestać blogować, bo robię to jeszcze dosyć krótko i nie przywykłam do tego. Chociaż pewnie po jakimś czasie zaczęłoby mi brakować tego pisania i czułabym potrzebę podzielenia się z kimś moimi pomysłami;)

2. Gdybyś mogła wybrać epokę lub dane lata, w których chciałabyś żyć, to które by to były?

Od zawsze marzyłam o tym, żeby być księżniczką i nosić piękne, długie suknie, więc w pierwszej chwili przyszło mi do głowy średniowiecze, ale nie chciałabym żyć w tych czasach. Chciałabym je odwiedzić i to bardzo, ale nie zostać tam na zawsze. Bo nie oszukujmy się, ale zbyt czysto i pachnąco wtedy nie było;) Więc chyba wybrałabym lata 50/60 XX w, kiedy ludzie nie siedzieli całymi dniami z nosem w ekranie, a dzieci wychodziły na dwór w wolnym czasie, kiedy pisało się prawdziwe, papierowe listy, kiedy kobiety malowały się, czesały i ubierały tak prześlicznie!

3. Wolisz staroświeckość czy nowoczesność?

Chyba wybieram staroświeckość;) Przedmioty z duszą, klimatyczna muzyka, ten "stary" zapach, pożółkłe strony w książce, trzaski ognia w kominku, wełniany sweter robiony na drutach przez babcię;) Stare przedmioty zdecydowanie mają to 'coś';)

4. Czy w przyszłości nadal chciałabyś blogować lub pisać powieści?

Tak! Tak! i jeszcze raz tak! Swoją przyszłość zdecydowanie wiąże z blogowaniem i w tajemnicy Wam powiem, że marzę o wydaniu książki;) Takiej o DIY, kreatywnym życiu i znajdowaniu radości w każdej małej chwili życia.

5. Jakiego autora książek lubisz najbardziej?

Ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie, bo czytam dosyć dużo, ale nie kieruję się autorami, a bardziej tematyką książek. Jednak jest kilku pisarzy, których książki baaaaardzo cenię, mimo, że nie przeczytałam wszystkich ich dzieł. Po pierwsze Kiera Cass- autorka mojej najukochańszej książki na świecie- Rywalek;) Ta seria i dwie książki o wątkach pobocznych to po prostu MISTRZOSTWO ŚWIATA! Kolejnym autorem jest Andrzej Pilipiuk. Przeczytałam wiele jego książek i musze przyznać, że facet ma talent! Łączy fakty historyczne z niesamowitymi historiami i wspaniałymi pomysłami. No i oczywiście muszę wspomnieć o J.K. Rowling, czyli autorce książki, która odegrała dosyć dużą rolę w życiu prawie każdego dziecka. No bo kto nie słyszał o Harrym z komórki pod schodami i nie marzyło liście z Hogwartu?

6. Czy jakaś książka wzruszyła Cię do łez? Jeśli tak, to jaka?

Należę do tych osób, które płaczą przy prawie każdej książce i filmie, więc takich tytułów byłoby wiele;) Pierwszą książką przy której łezka pociekła mi z oczu była czytana przeze mnie w piątej klasie lektura ,,Chłopcy z placu broni". Jeżeli też to czytaliście, to wiecie, że nie da się nie wzruszyć gdy umarła Nemeczek. Inne wyciskacze łez to na pewno: ,,Oskar i Pani Róża", ,,Kamienie na szaniec", ,,Niezgodna cz.3" i w zasadzie większość książek, które czytałam;)

7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Szczęśliwym człowiekiem. Żoną i matką. Znaną blogerką. Autorką książki. Artystką.

8. Co jest Twoim największym zainteresowaniem i dlaczego?

Bardzo lubię tworzyć;) Coś z niczego, śliczne przedmioty, które dają szczęście. Wszystkiego rodzaju DIY, ozdoby, dekoracje. Ogromną przyjemność sprawia mi malowanie, wycinanie, szycie, robienie na drutach, klejenie, składanie... Po prostu robienie czegoś własnoręcznie.

9. Skąd czerpiesz inspiracje?

Dużo pomysłów dostarczają mi rzeczy, które widzę na stronach internetowych różnych sklepów. Bo przecież większość z nich mogę zrobić sama. Oprócz tego Youtube jest dla mnie ogromną kopalnią inspiracji;)

10. Co robisz najchętniej w smutne, deszczowe dni?

Dla mnie deszczowe dni wcale nie są smutne;) Ale w taką mokrą pogodę najchętniej siedziałabym z książką pod kocykiem, pijąc bezkofeinową kawę z mlekiem ryżowym, w piżamce i szlafroczku i czytała książki lu oglądała PLL (polecam każdemu! Najlepszy serial świata!). 

11. Co robisz by poprawić sobie humor?

Czymś co zawsze poprawia mi humor jest cukier. Ciastko, owoce, kawa czy naleśniki od razu powodują uśmiech na mojej twarzy;)

Liebster Blog Award - Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Opis pochodzi bloga http://ksiezycowapieknosc.blogspot.com/

Mam nadzieję, że taki nieco inny post Wam się spodobał. Dla mnie ogromnym wyróżnieniem i przyjemnością było odpowiedzenie na te kilka pytań;) Teraz ja nominuję blog i będzie to... (TAM DA RA TAM) 
Pasje marzenia i ja czyli blog mojej koleżanki;) 

A oto moje pytania na które autorka nominowanego bloga musi odpowiedzieć:

1. Dlaczego zaczęłaś blogować? 
2. Jaka jest najlepsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytałaś?
3. Co jest Twoim zdaniem najważniejsze w życiu?
4. Co jest Twoim największym celem, który chciałabyś kiedyś osiągnąć?
5. Jakich ludzi najbardziej cenisz w swoim życiu?
6. Wolałabyś być królewną czy córką prezydenta?
7. W jakim filmie lub książce chciałabyś żyć?
8. Wolałabyś cofnąć się w przeszłość czy skoczyć w przyszłość?
9. Gdybyś mogła mieć nadprzyrodzoną siłę/moc, co byś wybrała?
10. Gdybyś dostała list z Hogwartu, w jakim domu chciałabyś być i jakiego przedmiotu najbardziej chciałabyś się uczyć?
11. Gdybyś miała być sławna, kim chciałabyś być (piosenkarką, tancerką, youtuberką, aktorką itd.)?

Z niecierpliwością oczekuję na odpowiedzi;) Jeżeli Wy także chcecie na któreś z tych pytań odpowiedzieć, z przyjemnością przeczytam Wasze komentarze;)

A na koniec jeszcze jedna niesamowita wiadomość! Na blogu właśnie wybiło DZIESIĘĆ TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!!!! Dziękuję Wam z całego serca i wciąż nie może uwierzyć, że ludzie dziesięć tysięcy razy wpisali w wyszukiwarkę adres mojego bloga. aby poczytać co ja tam stworzyłam;) I tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejszy nietypowy wpis;)

Do zobaczenia
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Powiedz mi o tym i napisz komentarz;)