piątek, 29 stycznia 2016

5 NAJEPSZYCH: ZAGRANICZNYCH KANAŁÓW NA YOUTUBE

youtube

Muszę przyznać, że dla mnie youtube przewyższa wszystkie portale społecznościowe, pinteresty,  zszywkitumblry i inne strony, które powstały, aby zabierać nam każdą chwilę wolnego czasu. I tak jak niektórzy zawzięcie śledzą czyjeś tablice na facebooku czy na instagramie, ja zdecydowaną większość czasu, który spędzam przed komputerem, poświęcam właśnie na Youtube. Strona ta jest dla mnie ogromnym źródłem inspiracji i motywacji. Dlatego dzisiaj chciałabym pokazać Wam 5 moich ulubionych zagranicznych kanałów na Youtube.

ASPYN OVARD

aspyn ovard
kadr z filmu CABO SAN LUCAS/ Travel Diary
Jest to mój zdecydowanie najbardziej ulubiony kanał. Aspyn jest dla mnie niezwykła inspiracją. Na jej kanale znajdziecie filmy dotyczące fryzur, przeróżne DIY, ciekawe triki i pomysły na spędzanie czasu. Mimo, że youtuberka mam dopiero 19 lat, w październiku wzięła ślub z Parkerem (był to najpiękniejszy ślub jaki w życiu widziałam, możecie zobaczy go tutaj) i wspólnie prowadzą kanał Aspyn+Parker, gdzie pokazują swoje życie codzienne, pracę i niesamowite podróże. Jest to jedyny kanał vlogowy, który śledzę z takim zafascynowaniem;) Jestem z nimi odkąd zaczęli przygotowania do ślubu, widziałam jak budowali dom, przeprowadzali się, a teraz go dekorują. W każdym razie ich filmy są niesamowicie zmontowane, piękne i kolorowe, a oni razem tworzą przesłodką parę;)

LAURDIY

laurdiy
Kadr z filmu ULTIMATE DIY TUMBLR GUIDE: Room Decor, Style& Photo ideas
Mogę śmiało powiedzieć, że Lauren jest królową DIY. Jej filmiki to głównie dokładne toutoriale i wspaniałe inspiracje. Podziwiam ją ze te wszystkie pomysły i talent, dzięki którym tworzy prześliczne ubrania, dekoracje wnętrz, smakołyki i przekąski. Dodatkowo jej filmy są przepięknie zmontowane, a Lauren zawsze uśmiechnięta od razu poprawia humor. Jeżeli szukacie pomysłów na DIY, zajrzyjcie do niej;)

MR KATE


mr kate
Kadr z filmu New Year's Resolutions/ Confessional Vlog 

Kate jest dekoratorką wnętrz, prowadzi bloga, projektuje biżuterię i ostatnio wydała książkę (którą zamówiłam i już nie mogę się doczekać aż przyjdzie). Na jej kanale znajdziecie przeróżne pomysły na DIY, ale nie tylko. Kate ma swój niepowtarzalny styl i nie boi się eksperymentować, za co bardzo ją podziwiam. Dzięki współpracy z firmą Target na tworzy stylizacje, makijaże i fryzury. Ale moimi ulubionymi filmikami są te, z serii OMG We bought a house!. Razem ze swoim mężem urządzaja w nich swój przecudowny dom. Kate pokazuje jak udekorować każde pomieszczenie, aby nabrało charakteru. 

LAGUNA BEACH LOVE 10

laguna beach love 10
Kadr z filmu Room Organization Tips! How to keep your room clean!

Nastazsa nie jest typową youtuberką czy tak zwaną beauty guru. Jej filmiki mają swój niepowtarzalny charakter i urok, tak samo jak ich autorka. Na jej kanale dwa razy w tygodniu pojawiają się filmiki o DIY. Dziewczyna pokazuje swoje pomysły na udekorowanie pokoju (który moim zdaniem jest przepiękny!), a także dzieli się poradami i trikami.

MY LIFE AS EVA

my life as eva
Kadr z filmu WHAT TO DO WHEN YOU ARE BORED! WInter Edition
Eva jest wspaniałą dziewczyną, a jej kanał łączy przezabawne filmiki, które pokazują przedziwne sytuacje życiowe, których każdy z nas czasem doświadcza (ale boi się do tego przyznać) z inspiracjami na np. spędzanie wolnego czasu. Podczas oglądania jej filmików, ma się wrażenie, że Eva jest naszą przyjaciółką, z którą spotykamy się na kawę, żeby pogawędzić;) Serdecznie polecam jej filmy w szczególności na te szare, ponure dni;)

To było 5 moich ulubionych kanałów na Youtube, ale jest ich zdecydowanie więcej i naprawdę ciężko było mi wybrać tylko pięć. W przyszłości mam zamiar kontynuować wpisy z serii 
,,5 najlepszych". Może następnym razem pokażę Wam 5 polskich kanałów na Yt, które polecam? 
Do zobaczenia,
Natalia


2 komentarze:

  1. Uwielbiam alisha, która czasami jest z Evą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TEŻ!!! Ale musiałam wybrać tylko 5 kanałów;)

      Usuń

Podobał Ci się post? Powiedz mi o tym i napisz komentarz;)