sobota, 23 stycznia 2016

GALLERY WALL

galeria ścienna


Kiedy planowałam swój wymarzony pokój, punktem numer jeden był (czy była?) tak zwany gallery wall. Nie za bardzo wiem jak przetłumaczyć to na nasze... ściana obrazów, galeria ścienna? W każdym razie naoglądałam się na przeróżnych, blogach i stronach milionów zdjęć i w głowie miałam pełno pomysłów. Bo przecież jest tak dużo możliwości. I ramki mają różne kolory, wielkość, kształt, i obrazki to mogą być napisy, zdjęcia, rysunki, kolaże, oprawione kawałki materiału i w ogóle czego tylko dusza zapragnie;)


Jeżeli Tobie też marzy się taka galeria obrazków na ścianie, mam tutaj kilka wskazówek:

1. WYBIERZ ODPOWIEDNIE MIEJCE

Zazwyczaj z tym nie będzie problemu, bo chyba każdy ma w domu czy w pokoju taką pustą ścianę, z którą nie wiadomo co zrobić. 

2. ROZPLANUJ

Gdy już wiadomo gdzie będziemy tworzyć nasze dzieło, musimy wybrać czy chcemy żeby obrazki wisiały na całej ścianie, tylko na środku, a może będą ,,spadały" z sufitu lub ,,wysuwały się" zza szafy? Tutaj wszystkie chwyty dozwolone.. Jedynym ograniczeniem jest Wasza wyobraźnia.
Najłatwiej jest rozzwtsować wszystko na kartce papieru. Jakie mniej więcej ramki będą nam potrzebne? Czy wszystkie będą w tym samym kolorze? Wszystkie będą tej samej wielkości, a może każda inna? Czy będą tego samego kształtu? itd.

3. KOLORY

To chyba najważniejszy punkt programu. Od gamy kolorystycznej jaką wybierzemy, będzie zależeć jak będzie się prezentować nasza galeria. Warto żeby nawiązywała do barw pomieszczenia, w którym będziemy tworzyć galerię.

4. ZNAJDŹ OBRAZKI

Jednak się pomyliłam;) To jest zdecydowanie najważniejszy punkt programu. Ale tutaj z pomocą służy nam internet, a konkretnie Pinterest. Jeżeli nigdy nie spotkaliście się z tą stroną, jest to po prostu skarbnica inspiracji. Na dowolnie wpisane hasło (polecam wpisywać po angielsku) wyskakują miliony przepięknych zdjęć, przepisów, ćwiczeń, instrukcji, tutoriali, co tylko wybierzemy. W każdym razie po wpisaniu ,,free gallery wall printables" znajdziecie mnóstwo prześlicznych darmowych obrazków do wydrukowania.

galeria ścienna

Jeżeli podobają Ci się obrazki, które ja wybrałam do swojej galerii, tutaj są linki do zdjęć:

gallery wall

A na koniec obrazek, który zrobiłam sama. Albo prawie sama, bo zdjęcie w tle nie jest moje tylko z pineterestu;) W każdym razie ten cytat, który się na nim znajduje jest dla mnie bardzo ważny i chciałam, żeby pojawił się w mojej galerii. Jeżeli Ci się podoba i też chcesz go mieć na swojej ścianie klinknij tutaj. Proszę Cię tylko, nie udostępniaj linku do tego obrazka. Zamiast tego podaj link do tego wpisu lub do mojego bloga;)

Wracjąc do obrazków, jeśli nie znaleźcie tego idealnego zdjęcia w internecie, zawsze sami możecie je stworzyć tutaj. Wystarczy wybrać opcję .,Design" i wgrać odpowiedznie tło, dodać napis, grafikę czy wzorek;)

5. WYBIERZ RAMKI

Oczywiście po co się ograniczać? Kto powiedział, że to muszą być ramki? Można użyć tablic klipsem, takich specjalnych okręgów do krzyżykowania albo po prostu przykleić zdjęcia do ściany kolorową taśmą;)
galeria ścienna

6. COŚ EKSTRA

Pisząc coś ekstra mam na myśli element zaskoczenia, coś, co nie jest obrazkiem np. drewniany napis, strzałkę, światełka lub głowę jelenia;) Ogólnie to polecam serdecznie samodzielne wykonanie takiego modelu, jeli macie jakieś 6-8 zbędnych godzin w życiu;) Ja ten pomysł zaczerpnęłam stąd.

galeria ścienna

galeria ścienna

galeria ścienna

I to są chyba wszystkie rady i wskazówki, jakie dla Was mam;) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał;) A może chcesz zobaczyć ja wykonać geometryczną osłonkę na doniczkę albo geometryczny kryształ?
Do zobaczenia,
Natalia


2 komentarze:

Podobał Ci się post? Powiedz mi o tym i napisz komentarz;)