piątek, 25 marca 2016

RAMKA Z POLAROIDAMI


Zdjęcia robione Instaxem (czy to się w ogóle odmienia?) mają w sobie takie 'coś', że zawsze wyglądają przecudownie. Niestety nie posiadam takiego magicznego aparatu, a o prawdziwych polaroidach mogę tylko pomarzyć. Ale zamiast aparatu, mam wyobraźnię i pomysł na DIY!
Więc troszkę dzisiaj pooszukujemy i zrobimy sobie udawane polaroidy;) Oczywiście do tego projektu można wykorzystać także te prawdziwe, a efekt będzie jeszcze lepszy;)



BĘDZIEMY POTRZEBOWAĆ:

- RAMKI
- SZNURKA
- KLEJU
- NOŻYCZEK
- KLIPSÓW LUB ŻABEK
- ZDJĘĆ

A WIĘC DO DZIEŁA!

Na początek musimy wybrać obrazki, które znajdą się w naszej ramce. Mogą być to zdjęcia zrobione przez nas, pokazujące naszych znajomych, rodzinę, zwierzęta albo miejsca lub takie znalezione w internecie. Ja przeszukałam instagram (przy okazji zapraszam Was na moje konto klik) oraz tumblra, a także Weheartit i google grafikę;)


Gdy już mamy wybrane zdjęcia, zapisujemy je na komputerze i wyszukujemy w google grafice ,,polaroid png" i także zapisujemy. Następnie wchodzimy do programu graficznego (ja używałam picmonkey.com), przycinamy zdjęcia w kwadraty i wklejamy na szablon polaroidu;) Następnie wklejamy przenosimy stworzone przez nas obrazki do Worda i drukujemy na papierze fotograficznym;)


Wycinamy zdjęcia i teraz zostało nam tylko przygotować ramkę;)


Odcinamy kawałki sznurka i przyklejamy je do ramki. Ja poprzyczepiałam je bez w różnych kierunkach, ale ułożone w kratkę lub po prostu w linie też będą świetnie wyglądały.


Ostatnim krokiem jest poprzypinanie zdjęć do sznurków i gotowe!





I to by było na tyle;) Wykonanie takiej ramki naprawdę nie zajmuje dużo czasu, a jest to świetna dekoracja lub nawet prezent. Wystarczy wybrać zdjęcia z przyjaciółmi lub takie, z którymi wiążą się miłe wspomnienia, ładnie zapakować i własnoręcznie wykonany, spersonalizowany prezent jest gotowy;)
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i że lubicie takie szybkie, proste DIY;) Jeżeli szukacie innych pomysłów na prezent koniecznie zobaczcie jak wykonać geometryczny obraz albo poduszkę bez szycia;)
Do zobaczenia,
Natalia

2 komentarze:

  1. aktualnie się przeprowadzam ale w nowym pokoju bardzo chcę zrobić sobie coś podobnego! Post więc bardzo mi się przyda :D
    http://borderlinemilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że skorzystasz z mojego pomysłu;) na pewno zajrzę do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post? Powiedz mi o tym i napisz komentarz;)