piątek, 1 kwietnia 2016

RĘCZNIE MALOWANE NACZYNIA


Pamiętacie jak pokazywałam Wam jak wykonać atrapę książki Q&A? (jeżeli nie, to zapraszam tutaj) Niesamowicie spodobało mi się wtedy to, że mogę sama spróbować zrobić dekoracje bardzo podobne do tych, które można kupić w sklepach. Więc tym razem postanowiłam zabrać się za coś bardziej użytecznego;) (no bo nie oszukujmy się, taka książka nadaje się tylko do ,,wyglądania"). Odwiedziłam stronę sklepu Urban Outfitters i po prostu zakochałam się w talerzykach, kubeczkach, świeczkach, kocach, a przede wszystkim poduszkach! Porobiłam screeny rzeczy, które ewentualnie mogłabym sama zrobić i dzisiaj pokażę Wam jak stworzyłam nie jedno, nie trzy, ale dwa ręcznie malowane naczynia;)


Zdjęcie pochodzi za strony urbanoutfitters.com klik

Tak prezentuje się talerzyk, który można zakupić na stronie za 8 dolarów czyli około 32zł. Mi udało się wykonać bardzo podobne naczynie właściwie za darmo, bo i talerzyk i farby do szkła miałam już w domu;)

BĘDZIEMY POTRZEBOWAĆ:

- białego talerzyka
- zielonej farby do szkła
- pędzelka
- zmywacza do paznokci żeby umyć pędzelek po malowaniu


Na początku cienkim pędzelkiem malujemy linie biegnące przez całą długość talerzyka.


A następnie domalowujemy kreseczki wyglądające jak liście. Najłatwiej jest robić krótkie pociągnięcia od linii na zewnątrz;)


I gotowe! Jak widzicie wykonanie tego talerzyka na biżuterię jest naprawdę banalnie proste, a taka dekoracje będzie się pięknie prezentować na półce.

Zdjęcie po prawej stronie pochodzi ze strony urbanoutfitters.com klik

Tak się prezentuje mój talerzy w porównaniu do oryginału. Chyba całkiem nieźle mi poszło, prawda?
A teraz przejdźmy do kolejnego naczynia:)

Zdjęcie pochodzi ze strony urbanoutfitters.com klik

Ten oto kubeczek kosztuje na stronie Urban Outfitters 10 dolarów (około 40 zł). Specjalnie był tak wykonany żeby wyglądał na ręcznie malowany, więc dlaczego właśnie tak nie zrobić?;)

Do wykonania tego kubeczka będziemy potrzebować białego kubka i tych samych materiałów, co poprzednio;)


Na początku cienkim pędzelkiem malujemy kontur i oczka naszego kota.


Wypełniamy go drobniutkimi kreskami, a tło dekorujemy plusikami. I już! Kubek gotowy;)


Zdjęcie po prawej pochodzi ze strony urbanoutfitters.com klik

Tak się prezentuje kubek, który udało mi się wykonać. Uważam, że poszło mi całkiem nieźle i moje naczynia są nawet podobne do tych, sprzedawanych w sklepie;)

DOBRA RADA: Nie polecam mycia malowanych naczyń w zmywarce, bo niestety farba może się zmywać.

Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post. W przyszłości postaram się zrobić więcej takich dekoracji, wzorując się na przedmiotach z różnych sklepów;)
Do zobaczenia,
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Powiedz mi o tym i napisz komentarz;)