piątek, 22 kwietnia 2016

PODUSZKA Z FRĘDZLAMI



Bardzo spodobało mi się próbowanie odwzorowania dekoracji do pokoju, które znajduję na stronach internetowych różnych sklepów. Założyłam nawet specjalny folder na sceenshooty przedmiotów, które mogę wykonać;) I tym razem padło na poduszkę (jeeeej!). Jednak nie zamierzam dokładnie odwzorowywać tego, co znalazłam w internecie. Jedynie się zainspiruję;) Wy także możecie ozdobić w sposób, który zaraz pokażę, niemal każdą poduszkę jaką macie w domu. Jest to naprawdę bardzo proste i daje niesamowite efekty. A jeżeli chcecie wykonać poduszkę własnoręcznie od A do Z to zapraszam tutaj.
A teraz do dzieła!



Obrazek pochodzi ze strony anthropologie.com

Tak się prezentuje poduszka, która mnie zainspirowała. Jest przepiękna, prawda? Jeżeli chcecie możecie wykonać prawie identyczną używając zielonej włóczki i podobnego materiału. Ja jednak zdecydowałam się na ozdobienie frędzelkami poszewki, którą już miałam w domu.

BĘDZIEMY POTRZEBOWAĆ:

- poszewki na poduszkę
- włóczki
- nożyczek
- igły i nitki

ZACZNIJMY OD FRĘDZELKA:


Na początku owijamy włóczkę około 11 razy wokół naszych palców i odcinamy nadmiar.


Następnie zdejmujemy motek z ręki i przewiązujemy go kawałkiem włóczki.


Kolejnym kawałkiem związujemy motek w mniej więcej 1/3 jego długości tak jak na zdjęciu.


Ostatnim krokiem jest rozcięcie pętelek na końcu frędzelka i przystrzyżenie końców, aby wszystkie były równiutkie. I gotowe;)

CZAS NA PODUSZKĘ

Na początku musimy ustalić ile frędzelków będziemy potrzebować do ozdobienia poduszki. Kiedy już wszystko mamy wyliczone, zabieramy się do robienia frędzelków;) Przyznam, że zajmuje to trochę czasu, ale jeżeli włączycie ulubiony serial lub audiobooka, pójdzie o wiele szybciej;)


Gdy już mamy wystarczającą liczbę frędzelków, za pomocą mazaka i linijki zaznaczamy, w których miejscach będziemy je przyszywać. Po zaplanowaniu wszystkiego, zabieramy się za przyczepianie.
Ważne jest żeby frędzelki przyszywać do poszewki, a nie do poduszki wraz z wypełnieniem, bo inaczej nie będziemy mogli jej prać;)
Po stronie z zamkiem frędzelki przyszywamy obok suwaka, aby poszewka się rozpinała.
I nasza poduszka jest gotowa;)


Mam nadzieję, że spodobała Wam się dzisiejszy króciutki post. A oto inne wpisy, w których pokazywałam jak wykonać dekoracje sprzedawane w sklepach:

Do zobaczenia,
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post? Powiedz mi o tym i napisz komentarz;)